نگران کمبود واکسن کرونا نباشید

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: برای افراد بالای ۶۰ سال تهرانی هر ۲ دز واکسن کرونا تهیه شده و شهروندان نگران این موضوع نباشند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 “دکتر علیرضا زالی” امروز (یکشنبه) در حاشیه راه‌اندازی مرکز تجمیعی خودرویی واکسیناسیون کرونا در محل دژبان مرکز ارتش در جمع خبرنگاران گفت: سامانه نوبت‌دهی الکترونیکی بهترین مدل برای کاهش ازدحام شهروندان جهت تزریق واکسن کروناست.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از مردم تقاضا کرد مراجعات خود به مراکز تجمیعی برای تزریق واکسن کرونا را براساس نوبت‌دهی الکترونیکی قرار دهند.

وی با بیان اینکه برخی از اشکالات سامانه نوبت‌دهی در روز‌های اخیر رفع شده است، گفت: هموطنان اگر براساس نوبت‌دهی به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند مانع ازدحام و انتقال بیماری می‌شوند.

دکتر زالی افزود: هم‌اکنون مردم خودشان به این مراکز مراجعه می‌کنند، ولی از امروز گزینه خودرویی به گزینه‌های سامانه سلامت اضافه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در سامانه سلامت ثبت‌نام خودرویی وجود دارد؟ گفت: این مورد از وزارت بهداشت درخواست شده که به گزینه‌های موجود در سامانه سلامت اضافه شود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران افزود: هم‌اکنون ۱۱ مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا از ۸۱ مرکز به شکل خودرویی است و مابقی به شکل غیرخودرویی است.

هم‌اکنون ۱۶۹ شهر ایران در وضعیت قرمز، ۱۶۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =