افزایش مراکز واکسیناسیون کرونایی در تهران

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران تا پایان هفته به ۹۰ مرکز می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

آقای دکتر علیرضا زالی افزود: در حال حاضر ۸۱ مرکز واکسیناسیون کرونا در تهران فعال هستند که این مراکز در روز‌های آینده افزایش می‌یابد و به ۹۰ مرکز می‌رسد.

وی ادامه داد: علاوه بر راه اندازی یک مرکز تجمیعی خودرویی واکسیناسیون کرونا واقع در خیابان فاطمی تهران در روز گذشته، تعدادی مرکز هم در چند روز گذشته به بهره برداری رسید.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران توضیح داد: با افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران درصدد هستیم تا هم از ازدحام مردم جلوگیری شود و هم روند واکسیناسیون شتاب بگیرد.

دکتر زالی همچنین گفت: روز گذشته هشتاد و یکمین مرکز واکسیناسیون کرونا در تهران واقع در دژبان مرکز ارتش جمهوری اسلامی راه اندازی شد. ارتش علاوه بر ارایه خدمات موثر در تامین بخش‌های درمانی، در حوزه واکسینه کردن مردم هم فعالیت‌های خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون کرونا شرایط مطلوب تری را برای شهروندان تهرانی فراهم کنیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران به روند افزایشی تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های تهران اشاره کرد و گفت: هفت هزار ۶۵۰ بیمار کرونایی در تهران تا ظهر یکشنبه ۲۷ تیر ماه در بیمارستان‌ها بستری بوده که هزار و ۹۰۰ نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودند.

آقای زالی با یادآوری اینکه تعداد بستری‌ها در تهران در حال افزایش است از مردم تقاضا کرد شیوه نامه‌های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

از ابتدای هفته با فراخوان ثبت نام افراد بالای ۶۰ سال در سامانه واکسیناسیون، برخی مراکز واکسیناسیون در تهران با ازدحام مراجعان موجه شده است. بخش عمده‌ای از مراجعه کنندگان بدون دریافت پیامک به این مراکز مراجعه کرده اند که روند واکسیناسیون را برای دعوت شدگان مختل می‌کند. طبق اطلاعیه وزارت بهداشت فعلا افراد بالای ۶۸ سال آنهم با ارسال پیامک با مراجعه به مراکز تجمیعی، واکسینه می‌شوند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =