به اوقات ورزش اهمیت بدهید

وزیر ورزش تأکید کرد: صبح زود که بیدار می‌شویم عبادت و ورزش جزو کار شما باشد، به اوقات ورزش که در نظر گرفته می‎شود، اهمیت بدهید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سجادی در آئین بازگشایی سال تحصیلی جدید در دبیرستان شهدای انقلاب منطقه ۷ تهران ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، گفت: سال تحصیلی آغاز بهار در پاییز است. امروز در کل کشور دست به دست هم دادیم تا در شرایط خاص ویروس کرونا، آموزش و پرورش متوقف نشود.

وی افزود: دور هم جمع شدیم تا رسمیت بدهیم به نهضت آموزش و پروش برای ساختن ایرانی قوی در دنیا.

وزیر ورزش گفت: توقع دارم در تفکرات خود طوری باشید که در آینده مدیر شوید.

سجادی افزود: آینده کشور به تک تک شما نیاز دارد، آینده سازان واقعی کشور شما دانش آموزان هستید. آنچه از عمر خود وقت میگذارید کاربردی یاد بگیرید.

وی گفت: مثل خیلی از مراسم‌های دیگر می‌شد دور هم نباشید. این رسمیت دادن‌ها در دوران حک میشود. باید اصول تعلیم و تربیت را یاد بگیریم. امروز دور هم جمع شدیم تا بگویم آموزش برای کشور ما مهم است.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در هیئت دولت، افزود: رئیس جمهور به بازگشایی مدارس تاکید کردند. زیرا برای کشور تعلیم و تربیت مهم است.

سجادی گفت: مطالب را کاربردی یاد بگیرید. در عرصه ورزش هم جوان و نوجوان ما باید صبح زود که بیدار میشویم عبادت و ورزش جزو کار شما باشد. به اوقات ورزش که در نظر گرفته میشود اهمیت بدهید.

وزیر ورزش افزود: در برنامه‌های ورزشی مدرسه با دقت و علاقه شرکت کنید، آنچه که در تعلیم و تربیت نیاز است در ورزش محقق میشود و در ورزش خود را کامل‌تر کنیم.

وی گفت: در ورزش میشود جرات یافت، ایفای نقش کرد و در ورزش آنچه که در بیرون نیاز داریم بدست می‌آید. نظم و انضباط در شهر و محیطِ کار شکل دیگری دارد و باید در مدرسه یاد گرفت و تمرین کرد.

سجادی افزود: بعضی‌ها در جمع موفق هستند باید در ورزش گروهی شرکت کنند و بعضی‌ها فردگرا هستند آن‌ها در ورزش انفرادی موفق خواهند بود.

وزیر ورزش گفت: ما در کشور ورزش تعلیم و تربیتی و توجه به ورزش همگانی است و از دل این دو قهرمانان خود را پیدا میشوند و تیم ملی شکل میگیرد؛ و شروع این‌ها از زنگ ورزش مدارس خواهد بود.

سجادی ابراز امیدواری کرد: تربیت بدنی آموزش و پرورش با استعدادیابی‌های خود کمک حال فدراسیون‌های ورزشی باشد.

وزیر ورزش گفت: ما ۵۲ فدراسیون داریم و بیش از ۲۲۰ گونه ورزشی در کشور مدریت میشود از این‌ها بیشتر نزدیک به دو برابر انجمن ورزشی داریم، این تشکل‌های رسمی زیر نظر وزارت ورزش کار میکنند و یک فدراسیون ورزش دانش آموزی و دانشگاهی و البته یک فدراسیون کارگری داریم این‌ها را نشانه کنید برای اهداف خود که میتوانید در این جا‌ها شاغل شود.

وی ادامه داد: قصد ندارم تشویق کنم همه سمت تربیت بدنی بروید نه، مملکت نیاز به شغل‌های دیگر دارد، اما قصد دارم شما را با مشاغل دیگر هم آشنا کنم.

سجادی گفت: شما میتوانید مدیر ورزشی آینده بشوید. ورزش در کشور ما ارزش است، وقتی یک تیمی مقام می‌آورد رهبری و سایر مقامات کشور تبریک میگویند که نشان از ارزش در کشور است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یازده =