اعزام ۵۲ هزار زائر اربعین به عراق

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: تا ساعت ۹ صبح امروز (شنبه) ۵۲ هزار زائر اربعین از طریق ۵۵۴ پرواز به کشور عراق اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

شهرام آدم‌نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی تا ساعت ۹ صبح امروز (شنبه، سوم مهر) ۵۲ هزار نفر از زوار اربعین حسینی برای پیاده‌روی از طریق حمل و نقل هوایی به کشور عراق اعزام شدند.

وی ادامه داد: این تعداد زائر از طریق ۵۵۴ پرواز برای سفر به عراق جابه‌جا شدند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه کسانی که ویزا دارند مشکلی برای اعزام ندارند، اظهار کرد: همه زوار دارای ویزای عراق از نظر اعزام به عراق با حمل و نقل هوایی مشکلی ندارند، فقط برخی از زوار در شهر‌های بزرگی نظیر تهران و مشهد هنوز ویزا ندارند که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم.

آدم‌نژاد تأکید کرد: برنامه‌ریزی شده است در صورت نیاز پرواز فوق‌العاده برای اعزام زوار انجام شود.

وی در مورد سفر بازگشت زوار از طریق مرز مهران گفت: طبق همان برنامه‌ریزی قبلی مرز مهران برای زواری که قصد داشته باشند، برای برگشت از مدل حمل و نقل هوایی استفاده نکنند و به مرز مهران بیایند، آماده‌سازی شده است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به استقرار اتوبوس‌ها برای خدمات‌دهی به زائران در پایانه مهران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده ۲۵۰۰ اتوبوس برای سفر بازگشت زوار اربعین در نظر گرفته شده است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهارده =