شکست لوانته در برابر بارسلونا در لیگای اسپانیا

در ادامه هفته هفتمِ لیگای اسپانیا، دیشب بارسلونا در نیوکمپ ۳ به صفر لوانته را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

این تیم با ۱۲ امتیاز و چهار پله صعود، در رده ششم جدول ایستاد. ممفیس دِپای، لوک دی یانگ و آنسو فاتی، زننده ۳ گل بارسا در این بازی بودند.

در دیگر بازی‌های دیشب، رایو وایه کانو ۳-۱ کادیس را از پیش رو برداشت، بتیس با ۲ گل ختافه را برد، مایورکا ۲ به ۳ مغلوب اوساسونا شد و سوسیداد با یک گل مقابل الچه به پیروزی رسید.

در چارچوب هفته ششم سری آ ایتالیا، دیشب ناپولی در خانه با ۲ گل کالیاری را شکست داد و با ۱۸ امتیاز، صدر جدول را از میلان پس گرفت.

برای ناپولی در این بازی، ویکتور اوسیمِن و لورنزو اینسی نیه گلزنی کردند. در داربی پایتخت موسوم به دلّاکاپیتاله، لاتسیو ۳ به ۲ از سد همشهری اش آ اس رم گذشت. سرگی میلینکوویچ ساویچ، پدرو رودریگز و فیلیپه اندرسون گل‌های لاتسیو را به ثمررساندند و برای رم، رابرت ایبانِز و جردن وِرتو گلزنی کردند.

در دیگر بازی‌های دیشب، یوونتوس ۳ به ۲ سمپدوریا را از پیش رو برداشت، امپولی ۴ به ۲ بولونیا را برد، ساسولو با یک گل بر سالرنیتانا پیروز شد و فیورنتینا یک – صفر در زمین اودینزه به برتری رسید.

آخرین بازی این هفته را امشب تیم‌های ونیز و تورینو برگزار می‌کنند.

در ادامه هفته ششم لیگ برتر انگلیس، دیشب در داربی لندنی‌ها، آرسنال ۳ به ۱ میهمانش تاتنهام را شکست داد و با ۹ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفت. امیل اسمیت رو، پیر امریک اوبامیانگ و بوکایو ساکا برای توپچی‌ها در این بازی گلزنی کردند و سون هیونگ مین، زننده تک گل تاتنهام بود.

در دیگر بازی، ولورهمپتون با یک گل در زمین ساوتهمپتون به برتری رسید.

رقابت‌های این هفته، امشب با دیدار تیم‌های کریستال پالاس و برایتون به پایان می‌رسد.

در شب پایانی هفته ششم بوندس لیگای آلمان، فرایبورگ ۳ به صفر آگزبورگ را شکست داد و به رده پنجم جدول صعود کرد. بازی بوخوم و اشتوتگارت هم بدون گل مساوی خاتمه یافت.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =