پیروزی ایران بر تایلند در والیبال قهرمانی جوانان جهان

تیم ملی والیبال جوانان ایران در آخرین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست تایلند شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان که از روز دوشنبه پنجم مهرماه به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده بود، امروز (چهارشنبه) با پایان رسید.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران و در آخرین دیدار خود در این مرحله به مصاف تایلند رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به چهارمین برد خود در این مسابقات دست یابد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند.

این ششمین دیدار تیم ایران در این رقابت‌ها بود و ملی‌پوشان کشورمان در پنج مسابقه قبلی و در مرحله گروهی سه بر دو مغلوب بلژیک و آرژانتین شده بودند و مراکش را نیز سه بر صفر شکست داده بودند. همچنین ملی‌پوشان جوان ایران در مرحله دوم نیز تیم‌های مراکش، مصر و تایلند را شکست دادند.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جوانان جهان روز‌های پنج‌شنبه و جمعه استراحت دارند و ادامه مسابقات از روز شنبه برای هشت تیم برتر در ایتالیا و هشت تیمی که برای رتبه‌های نهم تا شانزدهم با یکدیگر مسابقه می‌دهند، در صوفیه بلغارستان پیگیری خواهد شد.

به این ترتیب تیم ملی والیبال جوانان ایران روز شنبه در صوفیه بلغارستان برای کسب رتبه نهم تا دوازدهم رقابت‌ها به مصاف کوبا می‌رود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 16 =