اتمام بازسازی «سی‌سخت» تا پایان آبان‌ماه

رئیس بنیاد مسکن کشور در دومین سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازسازی مناطق زلزله‌زده‌ سی‌سخت تا پایان آبان‌ماه به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برای دومین بار به صورت سرزده به به شهر سی سخت سفر کرد و در دیدار با زلزله زدگان از نزدیک با خواسته‌ها و مشکلات آنان آشنا شد.

وی هدف از سفر سرزده خود به شهر سی سخت را مشاهده وضعیت ساخت و سازها، پیگیری خواست‌های زلزله زدگان، بررسی نحوه روند اجرای طرح بازسازی در مناطق زلزله زده و همچنین بررسی وضعیت پیشرفت کاری منازل احداثی در این شهر اعلام کرد.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: تلاش می‌شود همه واحد‌های احداثی پیش از شروع فصل سرما تا اواخر آبان تکمیل و به زلزله زدگان تحویل داده شود.

نیکزاد با بیان اینکه ۹۵ درصد واحد‌های تعمیری در مناطق زلزله زده شهرستان دنا تکمیل شده است، افزود: به منظور حمایت از زلزله زدگان و تسریع در روند ساخت و ساز‌ها در مناطق زلزله زده علاوه بر تسهیلات قبلی، ۵۰ میلیون تومان در مناطق شهری و ۴۰ میلیون تومان در مناطق روستایی تسهیلات کم بهره برای تکمیل واحد‌های زلزله زده پرداخت می‌شود.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات بلاعوض به زلزله زدگان خبر داد و گفت: تا دو هفته آینده همه تسهیلات بلاعوض باقیمانده واحد‌های زلزله زده در شهرستان دنا پرداخت می‌شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هشت =