تجلیل رئیس جمهوری از ورزشکاران افتخارآفرین فارس

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه‌های سفر استانی به فارس از ورزشکاران افتخارآفرین این استان در رقابت‌های بین‌المللی، المپیک و پارالمپیک قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی در این نشست صمیمی از افتخارآفرینی ورزشکاران این استان در رقابت‌های بین‌المللی، المپیک و پارالمپیک تجلیل کرد.

رئیس جمهوری همچنین از زحمات مربیان این ورزشکاران در دستیابی به سکو‌های قهرمانی قدردانی کرد.
محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم در رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ و همچنین رقابت‌های اخیر جهانی نروژ، مدال طلا را برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران به ارمغان آورده است، از جمله ورزشکاران حاضر در این نشست بود.

 

برادر وی، محمدعلی گرایی نیز که در وزن ۷۷ کیلوگرم در رقابت‌های جهانی نروژ، صاحب مدال برنز شد، در این جلسه از سوی رئیس‌جمهوری تقدیر شد.

 

ساره جوانمردی دارنده سه نشان طلای پارالمپیک دیگر ورزشکار استان فارسی بود که در این نشست توسط رئیس‌جمهوری تجلیل شد.

 

فرانک پرتو آذر عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران که به عنوان پرافتخارترین ورزشکار زن دوچرخه سوار کشور شناخته می‌شود نیز در این آیین تقدیر شد.

 

رئیس جمهوری پنجشنبه در آغاز سفر استانی به فارس، در بازدید‌های سرزده‌ای به شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز رفت و ضمن بازدید از کارخانه تعطیل آزمایش، در جمع مردم روستای کناره مرودشت و دامداران و کشاورزان منطقه حضور یافت و با آن‌ها رو در رو گفتگو کرد. بازدید از کارخانه در حال احداث کاغذسازی فارس و زیارت آرامگاه حافظ شاعر بلندآوازه ایران، برنامه دیگر قبل از ظهر پنجشنبه رئیس جمهوری بود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =