رأی اعتماد دولت به استانداران جدید سه استان کشور

در جلسه هیئت‌دولت، زین‌العابدین رضوی‌خرم، محمدصادق معتمدیان و یعقوب علی‌نظری به‌عنوان استانداران آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و خراسان‌رضوی رأی اعتماد گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز (یکشنبه، ۲۵ مهر) در جلسه هیئت دولت با اشاره به انتخاب آقایان زین‌العابدین رضوی خرم، محمد صادق معتمدیان و یعقوب علی نظری به ترتیب به عنوان استانداران منتخب آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و خراسان‌رضوی گفت: استانداران با در نظر گرفتن دغدغه‌های مردم، برنامه‌ای جامع و امیدآفرین مبتنی بر راهکار برای حل مشکلات و البته به عنوان برشی از برنامه کلی دولت در کشور، برای استان محل ماموریت خود تدوین کنند.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از مزیت و ظرفیت مرزی بودن استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی برای توسعه استان و گسترش همکاری‌ها و تعاملات با همسایگان افزود: خراسان رضوی علاوه بر قرار گرفتن در منطقه مرزی، پایگاهی معنوی و مرکز توجه علاقه‌مندان اهل بیت (ع) است که سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر دارد.

رئیس جمهور بیان کرد: عملکرد استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان‌ها باید به گونه‌ای باشد که مردم احساس کنند وضع نسبت به قبل تغییر کرده و گام‌های جدی در مسیر پیشرفت استان برداشته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به موضوع خشکسالی و با تأکید بر ضرورت تشکیل هرچه سریع‌تر جلسه شورای عالی آب، گفت: اگرچه مشکل کم‌آبی جدی است، اما بخشی از مشکل با مدیریت و توزیع عادلانه منابع آب موجود قابل حل است.

رئیس جمهور با اشاره به روز نابینایان، از مسئولان دولتی خواست حمایت از نابینایان و به‌ویژه کمک به حل مسائل معیشتی و تأمین تجهیزات مورد نیاز نابینایان از جمله تجهیزات آموزشی آنان را در اولویت قرار دهند.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =