سیره رسول الله؛ رهایی از سلطه استکبار

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در یمن گفت: مردم ما برای رهایی از سلطه استکبار از سیره رسول الله الهام می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 “عبدالملک بدرالدین” دبیرکل جنبش انصارالله یمن درباره تحولات یمن و منطقه خطاب به مردم یمن گفت: جانم فدای شما‌ای فرزندان پیروزی و‌ای فرزندان با ایمان یمن؛ مردم ما از سیره رسول‌الله با تمامی محبت و عزتشان به صورت عملی الهام گرفته و در راستای آزادی از هیمنه استکبار گام بر می‌دارند.

او گفت: اقتدای صادقانه به رسول الله یکی از اصول و تعهدات ما در تمام امور است.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن بر موضع حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد و گفت: وعده الهی در سوره اسراء در عصر ما درباره فساد و ظلم اسرائیلی‌ها محقق می‌شود و وعده الهی در زمینه پایان سلطه جویی و استکبار آنان محقق خواهد شد، وعده‌ای که آنان زمانش را دور می‌پندارند، اما ما آن را نزدیک می‌دانیم.

 

عبدالملک بدرالدین گفت: تهدید قدس به معنای جنگی منطقه‌ای است.
او گفت: از مردم عزیز یمن ادامه تلاش برای مقابله با تجاوزگری آمریکایی-سعودی که پلیدترین جنایات را مرتکب شده خواهانم. باید به جهاد تا توقف تجاوز، رفع محاصره، جبران خسارات و آزادی اسرا ادامه داد.

مراسم جشن میلاد پیامبر امروز در بیش از ۲۰ میدان در مناطق مختلف یمن از جمله در میدان “السبعین” در صنعا برگزار شد

شرکت‌کنندگان در این مراسم در حالی‌که تصاویری از رهبر جنبش انصارالله و دبیرکل حزب‌الله لبنان را در دست دارند، شعار‌های لبیک یا رسول الله سر دادند.

یمنی‌ها از سال‌ها پیش حضور گسترده‌شان را در چنین رویدادی نشان داده‌اند که حامل پیام‌های زیادی به طرف‌های مختلف است. جامعه جهانی با مشاهده این تجمع میلیونی، به اراده یمنی‌ها احترام خواهد گذاشت.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − بیست =