تمهیدات راهداری برای مقابله با شرایط نامساعد جوی

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تمهیدات انجام سفر‌های ناوگان عمومی جاده‌ای در شرایط نامساعد جوی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ داریوش باقرجوان اظهار داشت: براساس تمهیدات اعلام شده، ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ی استان، با دریافت اطلاعیه‌های صادره از سوی پلیس راه راهور ناجا و مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص وضعیت تردد و انسداد در محورها، باید این اطلاعات را به تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر و شرکت‌های حمل و نقل مسافر ارائه دهنده سرویس در مسیر‌های دارای شرایط محدودیت و ممنوعیت تردد، اعلام کنند.

 وی افزود: هماهنگی با سایر ادارات کل استانی مبنی بر فراهم نمودن امکان استقرار ناوگان مسافربری در راه مانده در پایانه‌های شهر‌های واقع در طول مسیر و راهدارخانه‌های واقع در محور و همچنین امکان اسکان موقت مسافران در پایانه‌های مسافری با همکاری سازمان پایانه‌های شهرداری و خدمت رسانی به مسافران از دیگر تمهیدات اتخاذ شده است.

 باقرجوان خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافر مبنی بر رعایت دقیق و کامل نکات ایمنی و ضوابط موضوعه در عملیات جابه‌جایی مسافران و اعمال کنترل‌های لازم از نظر دارا بودن وسایل و تجهیزات ایمنی، مورد تأکید و اقدام است.

 مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان، بیان کرد: در صورت عدم انجام سرویس طبق ماده ۲۲ ضوابط حمل و نقل مسافر، مبلغ بلیت به مسافر استرداد می‌شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 4 =