صف و ستاد وزارت کشور باید تبلور یک مجموعه کارآمد باشد

وزیر کشور گفت: مجموعه وزارت کشور باید به عنوان یک الگو در سلامت اقتصادی و مالی نزد افکار عمومی به رسمیت شناخته شود و تکیه گاهی برای افکار عمومی باشد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ احمد وحیدی وزیر کشور در آیین تکریم محمدابراهیم شوشتری رئیس سابق مرکز حراست وزارت کشور و معارفه گودرزی رئیس جدید مرکز حراست وزارت کشور با بیان اینکه حراست نقش صیانت از کارکنان مجموعه ستاد و صف وزارت کشور را برعهده دارد؛ گفت: انجام این رسالت خطیر، امر بسیار مهمی است و تقویت این بستر با توجه به تاکید رئیس جمهوری محترم مبنی بر مبارزه با فساد و تقویت خدمات رسانی سالم به مردم اهمیتی افزون دارد.

وی ضمن تقدیر از زحمات هشت ساله شوشتری رئیس سابق مرکز حراست وزارت کشور گفت: آقای شوشتری را در این مدت چند ماهه همکاری، انسانی به واقع اخلاق مدار، مدیر و پرتلاش دیدم و جا دارد از زحمات ایشان کمال تشکر را داشته باشم.

وحیدی اضافه کرد: از این پس در مجموعه حراست وزارت کشور، در خدمت برادر ارجمند آقای دکتر گودرزی که دارای تحصیلات عالی در حقوق و صاحب توان و انگیزه بالا هستند؛ خواهیم بود.

وزیر کشور گفت: دکتر گودرزی فردی با رویکرد توأمان علمی و عملی است و ان شاا… با حضور ایشان در حوزه حراست وزارت کشور، کارها با توان و شتاب بیشتری پیگیری و محقق خواهد شد.

وحیدی بیان کرد: مجموعه ستاد و صف وزارت کشور که شامل ستاد وزارت کشور، استانداریها، فرمانداری ها و بخشداری ها و دهیاری های سراسر کشور است بایستی تبلور یک مجموعه سالم، کارآمد و خدمات رسان به مردم باشد.
وی در این خصوص گفت: این مجموعه ها بیشترین تعامل و مواجهه را با مردم دارند و برای همین باید نمونه یک مجموعه سالم در همه عرصه ها باشند.

وی ادامه داد: مجموعه وزارت کشور باید پیشگام مبارزه با فساد در کشور باشد و مسلما در این عرصه نقش حراست به عنوان صیانت بخش اصلی مجموعه باید بیش از گذشته فعال گردد.

وزیر کشور تصریح کرد: پیشگیری و مقابله با بروز مفاسد در دستگاه های خدمات رسانی شهر و روستا؛ تاثیر زیادی بر ارتقای اعتماد افکار عمومی دارد و برای همین باید سلامت این مجموعه ها با میدان داری فعالانه و پیشتازانه مجموعه حراست، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی با اشاره به اینکه امروز در کشور حدود ۳۶ هزار دهیاری وبیش از ۱۳۰۰ شهرداری داریم؛ گفت: این دو مجموعه دهیاری و شهرداری نیازمند نظارت هوشمندانه تر است و باید مستمراً اطمینان کافی از سلامت این مجموعه ها حاصل باشد.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =