آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با بخش‌های دولتی و خصوصی

وزیر دفاع با اشاره به توانمندی‌های وزارت دفاع در حوزه صنعت و فناوری گفت: ما آماده همکاری صنعتی و فناوری با بخش‌های دولتی و خصوصی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی که در ستاد وزارت دفاع برگزار شد، با تأکید بر انتقال تجارب صنعت دفاعی به حوزه‌های غیر نظامی در راستای کمک به توسعه اقتصادی کشور، اظهار داشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با استفاده از سرریز دانش و فناوری‌های دفاعی به بخش‌های غیر نظامی و به‌ویژه بخش خصوصی کمک‌های شایانی را به توسعه صنعت کشور همانند صنایع هوایی، دریایی و خودروسازی، خواهد کرد.

وی افزود: بستر‌های موجود در وزارت دفاع اعم صنعت و فناوری امکان حمایت از تولید اقلام و محصولاتی که نیاز اساسی مردم است را فراهم می‌کند و در این زمینه آماده همکاری صنعتی و فناوری با بخش‌های دولتی و خصوصی هستیم.

وزیر دفاع با اشاره به مسئله اقتصاد مولد و درون‌زا به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی، گفت: حمایت و تعامل مجلس شورای اسلامی با وزارت دفاع، قطعاً در پیشبرد اهداف دفاعی اقتصادی و ملی کشور، مؤثر خواهد بود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =