افتتاح بزرگترین سیستم سورتینگ هوشمند پست کشور

سیستم سورتینگ (تجزیه) هوشمند مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حسن عمیدی مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ایران در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: ما شاهد اقدامی زیربنایی در شرکت پست هستیم که با افتتاح سیستم سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور شاهد افزایش بازدهی کاری، بهبود کیفیت و آماده سازی بسته‌ها و امانات پستی خواهیم بود.

عمیدی افزود: این مرکز هوشمند در ساختمان اداره کل تجزیه مبادلات کشور در چهارراه لشگر رونمایی شده است که با رونمایی از آن شاهد کاهش تعداد و هزینه نیروی انسانی در بخش تجزیه و آماده سازی خواهیم بود و برخی اشتباهات در ارسال مرسولات و همچنین آسیب دیدگی‌های مرسولات پستی هم به حداقل می‌رسد.
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ایران گفت: امیدواریم با افزایش شاخص دقت، سرعت و کیفیت خدمات پستی بتوانیم رضایتمندی مردم را در سراسر کشور داشته باشیم.

عمیدی تاکید کرد: طراحی این سیستم هوشمند با تلاش جوانان کشورمان در یکی از شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است.

عمیدی گفت: پیش از این مرسولات به صورت دستی تجزیه می‌شد که میانگین هر ساعت دوهزار مرسوله، تجزیه و به سراسر کشور فرستاده می‌شد که با راه اندازی این سیستم سورتینگ هوشمند میانگین هشت هزار مرسوله در ساعت با ابعاد حداقل ۱۰ در ۱۰ و حداکثر ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر تجزیه می‌شود و حداقل وزن مرسولات ۵۰ گرم و حداکثر ۵۰ کیلوگرم خواهد بود.

در این مراسم علاوه بر وزیر ارتباطات، محمود لیائی مدیرعامل جدید شرکت ملی پست ایران که دیروز با حکم وزیر به این سمت منصوب شد و رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل پیشین شرکت ملی پست ایران که در مدت ۱۷ ماه حضورش در شرکت پست وعده ایجاد چنین سیستمی را داده بود، حضور داشتند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =