احیای بیش از ۷۰۰ واحد تولیدی در نیمه نخست امسال

معاون قضایی دادستان کل کشور از احیای ۷۱۹ واحد تولیدی در نیمه نخست امسال در راستای حمایت از تولید ملی و رفع مشکلات سرمایه گذاری مولد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: در راستای احیای واحد‌های تولیدی غیرفعال با مراجع مرتبط با مسائل و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی از جمله وزارت صمت، بانک‌ها، وزارت اقتصاد و امور دارایی، گمرک و … مکاتبات مختلف انجام شد.

به گفته وی، در ۶ ماهه نخست امسال تعداد هزار و ۱۷۲ گزارش به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی واصل شده که تعداد ۲ هزار و ۳۴۳ بازدید و یا اقدام مقتضی نسبت به آنها صورت گرفته است.

جهت استفاده مطلوب از ظرفیت‌های قوه قضائیه در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و هماهنگی بخش‌های مختلف با یکدیگر و با دستــگاه‌های اجرایی ذیربط در راستای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقـی قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در چارچوب وظایف و اختیارات قوه قضائیه دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه در مورخ سوم آبان سال ۹۹ به تصویب ریاست قوه قضائیه رسید.

پیشتر معاون اول رئیس‌جمهور گفت: عزم دولت برای رفع موانع پیش روی تولید جدی است و قرار است ستادی برای احیای واحد‌های تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل راه‌اندازی شود.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =