روند رو به رشد شیوع کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۳۴ نفر به مبتلایان کرونا اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

جهانپور در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، بر اساس نمونه‌های قطعی آزمایشگاهی ۱۲۳۴ نفر به جمع مبتلایان به ویروس کرونا اضافه شده است. در مجموع در کشور تا ظهر امروز چهار هزار و ۷۴۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند. آمار بهبود یافتگان بر اثر بیماری کرونا در کشور به ۹۱۳ نفر رسید.
وی گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری به ۱۲۴ نفر رسید.
جهانپور با گلایه از افزایش مسافرت‌ها و تردد‌ها گفت: با وجود هشدار‌ها ترافیک سنگین در محور‌های شمالی به وجود آمده است.
جهانپور افزود: تهران اکنون کانون بیماری است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: تردد‌های بین‌شهری قطعا باید برای کنترل کرونا متوقف شود و به هیچ وجه قرار نیست هیچ رویدادی در کشور، طبیعی و عادی شود.
تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به تفکیک استان‌ها به این شرح است: تهران: ۱۴۱۳ گیلان: ۴۲۴ قم: ۵۲۳ مرکزی: ۲۲۸ قزوین: ۱۷۶ البرز: ۳۰۲ اصفهان: ۳۸۸ فارس: ۸۱ خوزستان: ۶۳ لرستان: ۸۰ کردستان: ۴۲ آذربایجان شرقی: ۷۵ آذربایجان غربی: ۱۱ اردبیل: ۴۰ خراسان رضوی: ۸۹ خراسان جنوبی: ۱۸ خراسان شمالی: ۱۵ سیستان و بلوچستان: ۲۱ کرمان: ۲۵ کرمانشاه: ۲۷ بوشهر: ۵ یزد: ۵۷ کهگیلویه و بویراحمد: ۶ چهارمحال و بختیاری: ۱۴ زنجان: ۵۰ سمنان: ۱۱۴ ایلام: ۱۳ مازندران:۳۰۱ گلستان: ۱۰۴ هرمزگان: ۱۹ همدان: ۲۳.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =