کشف ۳۲ هزار عدد تجهیزات بهداشتی طی ۲۴ ساعت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۳۲ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اطلاعات واصله مردمی مبنی بر احتکار کالا‌های بهداشتی توسط برخی از افراد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در کشور قرار گرفت.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطر نشان کرد: کارآگاهان این پلیس در بازرسی از واحد‌های صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها؛ ۳۲ هزار و ۱۳۰ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۲ هزار و ۳۰۰ عدد دستکش، ۲۲ هزار و ۴۰۹ عدد انواع ماسک، ۷ هزار و ۴۲۱ عدد مواد ضدعفونی کننده، شوینده و لوازم بهداشتی کشف و همچنین ۱۵۳ مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند. br

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل شد، گفت: در این خصوص ۱۶ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. br

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی با احتکار و قاچاق کالا‌های سلامت محور که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند، با تمام توان مقابله می‌نماید.

 سردار مقیمی با اشاره بر اهمیت حفظ سلامت جسمی و روانی هموطنان، تاکید کرد: تأمین امنیت اقتصادی یکی از عوامل اصلی رشد و توسعه کشور است که پلیس امنیت اقتصادی با پیشگیری و مبارزه مستمر با محتکران در حال حفظ و حراست از این سرمایه ملی است.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا‌های بهداشتی از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 7 =