پیروزی تیم ایران مقابل روسیه

تیم شطرنج آنلاین ایران طی دیداری در لیگ جهانی آنلاین مقابل روسیه درخشید و موفق شد این حریف قدرتمند را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

در ادامه این پیکارها و در آخرین دیدار مرحله نخست، تیم ایران مقابل روسیه قرار گرفت و موفق شد در هر سه رقابت بولت، برق آسا و سریع حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

ایران در آخرین دیدار مرحله نخست مقابل روسیه قرار گرفت. روسیه که یکی از قدرت‌های این مسابقات به شمار می‌رفت در مقابل شطرنج بازان ایران تسلیم شد. ایران موفق شد در مسابقات بولت با نتیجه ۲۶۸.۵ بر ۲۲۱.۵، در برق آسا با نتیجه ۲۷۳ بر ۲۵۷ و در مسابقات سریع با نتیجه ۲۷۴ بر ۲۳۶ حریف خود را مغلوب کند.

در این مسابقه بیش از ۳۲ استاد بزرگ شطرنج ایران و ۲۸ استاد بزرگ شطرنج روسیه در کنار ۵۳۰ شطرنج باز برجسته دو کشور حضور داشتند. چهره‌هایی مانند پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی و پویا ایدنی در این مسابقات به رقابت پرداختند.

در شبی که روس‌ها با ۳۵۰ شطرنجباز خود به رقابت با ۲۶۵ بازیکن ایران آمدند با وجود اختلاف ریتینگی که در میز‌های انتهایی ایران به وجود آمده بود این شطرنج بازان ایران بودند که مقابل این حریف قدرتمند به پیروزی رسیدند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =