هوای پایتخت ۱۰ درجه سرد می‌شود

هواشناسی: با نفوذ سامانه بارشی به استان تهران از سه شنبه دمای هوا ۵ تا ۱۰ درجه سردتر می شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

  بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی روز دوشنبه هواشناسی تهران، در نواحی کوهستانی و ارتفاعات استان، در بعضی ساعات بارش باران و برف دور از انتظار نیست.

در همین مدت بارش تگرگ در نواحی مستعد انتظار می‌رود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روز‌های دوشنبه (۲۰ و ۱۳)، سه شنبه (۱۵ و ۷)، چهارشنبه (۱۳ و ۶)، پنجشنبه (۸ و ۵) و جمعه (۱۴ و ۸) درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

ورامین با ۱۵ درجه و فیروزکوه- امین آباد با منفی ۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 

هواشناسی همچنین امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال وقوع سیل پیش بینی کرده است. در ارتفاعات و مناطق مستعد، بارش برف و تگرگ پیش بینی شده است. سازمان هواشناسی درباره وقوع سیلاب به کشاورزان هشدار داد. گستره فعالیت سامانه بارشی فردا نیمه شمالی و جنوب غرب کشور را در بر خواهد گرفت.

هواشناسی اعلام کرد: چهارشنبه و پنجشنبه در بیشتر استان‌ها به جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و فارس بارش‌ها ادامه دارد.

بارش باران در پایتخت هم از اواخر امروز آغاز می‌شود و بارش‌ها تا آخر هفته ادامه دارد.
سازمان هواشناسی با اشاره به بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها از مردم خواست از هرگونه اطراق در حاشیه رودخانه‌ها و همچنین سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یک =