هیچ وام دانشجویی در انتظار پرداخت نیست

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت: تمامی وام‌های نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت: این تسهیلات به منظور کمک به وضع تحصیلی و معیشتی دانشجویان مستعد در قالب وام‌های تحصیلی، مسکن، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه به دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور پرداخت شده است.

 بهروز رحیمی با بیان اینکه در این صندوق هیچ فهرست لیست وام دانشجویی در انتظار پرداخت نیست، گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت کلیه لیست‌های وام دانشجویی ارسالی به صندوق از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی را پرداخت کرده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: با شروع پاندمی کرونا این صندوق با پیش بینی شرایط موجود موفق به اخذ درخواست‌های اینترنتی دانشجویان پیش از تعطیلی دانشگاه‌ها شد و نسبت به پرداخت وام‌های دانشجویی مربوط به نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۸ اقدام کرده است.

وی در ادامه ابراز کرد: هزینه دریافتی از دانشجویان برای اسکان در خوابگاه‌ها متناسب با مدت زمان حضور آن‌ها خواهد بود، از آنجاکه تاکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا اکثر دانشجویان هیچگونه اسکانی در خوابگاه‌ها نداشته اند، صندوق رفاه دانشجویان با تأیید دانشگاه مربوطه از دریافت مبالغ هزینه خوابگاه نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ صرف نظر خواهد کرد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 6 =