۳۰ درصد سهام عدالت قابل فروش است

سخنگوی دولت امروز در نشست خبری خود گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده سهامداران عدالت می توانند ۳۰ درصد سهام خود را بفروشند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 “علی ربیعی” افزود: دولت برای اینکه از سوداگری در سهام عدالت جلوگیری کند، ارزش سهام را اعلام عمومی کرد تا افراد با اطلاع از ارزش واقعی سهام خود درباره فروش آن تصمیم بگیرند.

ربیعی در مورد روند سهام عدالت گفت: روز‌های ابتدایی، برخی با پول حداقلی رفتند و سهام عدالت را خریدند، اما با اطلاع رسانی و اعلام رقم تخمینی تمهیداتی انجام شد و با ساده کردن شیوه فروش توانستیم با سوداگری مقابله کنیم.

ربیعی اضافه کرد: عدد تقریبی اعلام شد و کمک کرد افراد از ارزش سهام خود مطلع شوند. مردم به سادگی می‌توانند مراجعه کنند. افرادی که نیاز به فروش دارند می‌توانند با تدابیر اندیشیده شده این کار را انجام دهند. ۳۱ شرکت بورسی درجه یک انتخاب شدند و مشمولین می‌توانند براساس ضوابط اعلامی به این‌ها مراجعه کنند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: تنها ۳۰ درصد سهام قابل فروش است و به صورت تدریجی در آینده می‌توانند مابقی را بفروشند که به توان بازار بستگی دارد. اطلاع رسانی بیشتر ادامه خواهد داشت.

وی در مورد اظهارات اخیرش در باب تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا گفت: این سخن ناظر به صحبت‌های چند سال پیش آقای ظریف بود؛ اگر عزم و اراده برای آن باشد از طریق دفتر حافظ منافع صورت می‌گیرد و بحث دیگری نیست.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =