جمع‌آوری ۱۷.۸ میلیارد «کمک مؤمنانه» در خراسان‌جنوبی/۱۱۴ سری جهیزیه توزیع می‌شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه از ابتدای آذرماه تاکنون ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان «کمک مؤمنانه» در استان جمع‌آوری و توزیع شده، گفت: گام سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه تا نوروز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی ظهر امروز در آئین افتتاح نمایندگی مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهید «محسن فخری‌زاده»، اظهار داشت: شهید سلیمانی از سال ۵۸ که وارد سپاه پاسداران شد تا آخرین لحظه‌های زندگی در مسیر جهاد و شهادت قدم برداشت.

وی با اشاره به حضور شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف، بیان داشت: شهید سلیمانی در زمینه خدمت‌رسانی پیشگام بود و علی‌رغم مأموریت خارج از کشور در حوادث و بحران‌های کشور نیز حضوری فعال داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود هماهنگی‌های خوب نهادهای خدمت‌رسان در استان خراسان‌جنوبی، مطرح کرد: تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های حول این محور است که از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شود.

دستگاه‌های خدمت‌رسان در میدان ازدواج آسان

قاسمی با اعلام اینکه اقدامات خوبی در زمینه ازدواج آسان و فراهم شدن خانه برای زوج‌های جوان توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان صورت گرفته، خاطرنشان کرد: ارتباط ما با مجموعه‌های خدمت‌رسان (کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن) در راستای خدمات محرومیت‎زدایی بیش از گذشته تقویت خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) با هدف کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار خراسان‌جنوبی، تبیین کرد: نمایندگی مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) امروز با مدیریت بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی برای پشتیبانی از دستگاه‌های حمایتی افتتاح شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه از ابتدای آذرماه تاکنون ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان «کمک مؤمنانه» در استان جمع‌آوری و توزیع شده است، خاطرنشان کرد: گام سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه تا نوروز ادامه خواهد داشت.

توزیع ۱۱۴ سری جهیزیه در استان

«مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم از توزیع ۱۱۴ سری جهیزیه به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب(س) به نوعروسان نیازمند در استان خبر داد و گفت: این تعداد جهیزیه با همکاری مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س)، مجمع خیرین جهادی و محرومیت‌زدایی استان و سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) استان به نوعروسان اهدا شد.

وی اضافه کرد: این تعداد جهیزیه در قالب ۴۲۰ قلم کالا شامل فرش، یخچال، جاروبرقی، پشتی، گاز، سرویس قابلمه، ماشین لباسشویی و ظروف آشپزخانه است.                                      

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =