اخبار ورزشی خراسان‌جنوبی | دعوت جودوکاران استان به اردوی تیم ملی/ رقابت فرنگی‌کاران استان در مسابقات کشوری

جودوکاران خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند و فرنگی‌کاران استان در مسابقات قهرمانی کشور روی تشک می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، فرنگی‌کاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی روی تشک می‌روند.

در این ماراتن ملی امیرحسین حسینی و علی طولانی برای کسب مدال رنگی و پوشیدن روبند تیم ملی نوجوانان فرنگی‌کار ایران به مصاف برترین‌ گوش‌شکسته‌های ایران می‌روند.

مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان کشور از امروز به میزبانی استان کردستان در سالن ورزشی آزادی شهر سنندج آغاز و به مدت یک هفته با رقابت قریب‌بر ۴۰۰ کشتی‌گیر مدعی کسب جواز حضور در تیم ملی فرنگی‌کاران ایران ادامه می‌یابد.

دعوت چهار ورزشکار خراسان‌جنوبی به اردوهای تیم ملی

فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران نفرات برتر مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور که در بهمن ماه سال گذشته برگزار گردیده بود را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

از خراسان‌جنوبی حمیدرضا کارگر و امیرحسین پوشینی در رده سنی نوجوانان، محمد قنبری و علی ملایی در رده سنی جوانان در جمع اردونشینان آمادگی تیم ملی حضور خواهند داشت.

اردوی آمادگی تیم ملی جودوی رده نوجوانان از اول اردیبهشت تا پنجم و اردوی تیم مای جوانان از ششم تا دهم اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

تشکیل کمیته تخصصی شناسایی بازی‌های بومی و محلی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه

بنا به درخواست نماینده مردم شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی و موافقت معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان کمیته تخصصی شناسایی بازی های بومی و محلی این شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

این کمیته ماموریت دارد تا به صورت ویژه طی دو هفته بازی‌های بومی و محلی رایج در مناطق روستایی و ایلات عشایری شهرستانهای سربیشه را جمع‌آوری نماید.

رؤسای فدراسیون‌های ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی، ورزش همگانی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی موظف به تامین امکانات مورد نیاز منطقه هستند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =