اخبار ورزشی خراسان‌جنوبی | رقابت ورزشکاران استان در مسابقات بین‌المللی/ برد نماینده خراسان‌جنوبی در لیگ فوتبال

دو ومیدانی‌کاران خراسان‌جنوبی در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع) هنرنمایی می‌کند و نماینده استان در لیگ فوتسال کشور به مصاف ابرکوه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، ورزشکاران خراسان‌جنوبی در نخستین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)گرامیداشت استاد علی باغبانباشی هنرنمایی می‌کنند.

در این ماراتن جهانی ورزشکاران ۱۵ کشور آسیایی به میزبانی استادیوم امام رضا(ع) مشهد از ۲۲ فروردین‌ماه جاری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مهدی صادقی در ماده‌ دوی پنج هزار و ۱۰ هزار متر، علی پردلی و خشایار ایزدی نیز در دوی ۱۰۰ و ۲۰۰ متر با مربی‌گری ابوالفضل براتی و سرپرستی حسن دهقان و در بخش خواهران نیز سهیلا سلیمانی، مریم‌السادات اصغری و مهلا ملایی به نمایندگی از خراسان‌جنوبی حضور دارند.

رقابت نوجوانان آزادکار خراسان‌جنوبی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ایران

در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی کشتی ایران آزادکاران نوجوان خراسان‌جنوبی روی تشک رقابت‌ها می‌روند.

امیرحسن حسن‌زاده، مبین گلکاری، معین اصفهانی با سرپرستی و مربی‌گری علی اصغر فرخفال از خراسان‌جنوبی در مقابل حریفان حضور دارند.

مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور با حضور قریب‌بر ۲۵۰ ورزشکار به میزبانی استان مازندران در شهر رامسر برگزار می‌شود.

دومین برد‌ نماینده خراسان‌جنوبی در مسابقات لیگ مناطق بزرگسالان کشور

در دومین روز از رقابت‌های فوتسال لیگ بزرگسالان مناطق کشور در بندرترکمن تیم ستاره‌ساز بیرجند نماینده خراسان‌جنوبی با گل‌های آرش محمودی و عبدالله حسینی و میلاد گنجی و نتیجه ۶ بر ۳ از سد امیرسنگان خواف گذشت.

پیش از این تیم امید ژعال‌سنگ طبس به نمایندگی از خراسان‌جنوبی در مسابقات لیگ امید مناطق کشور در کاشمر با گل‌های سجاد محمد زمانی، محمد رسائی، محمد‌مهدی سلمانیان، امیررضا چوپانی، ابوالفضل سلمانی و محمدحسن خردادی و با نتیجه ۹ بر ۱ بر پردیس بافق یزد غلبه کرده بود.

در سومین روز از رقابت‌های فوتسال لیگ بزرگسالان مناطق کشور تیم ستاره ساز بیرجند به مصاف سراسازان ابرکوه خواهد رفت.

در لیگ فوتسال مناطق کشور در رده بزرگ سالان هشت تیم از شهرستان‌های بیرجند خراسان‌جنوبی، تهران، نکا، ابرکوه، اراک، خواف، شاهرود و بندرترکمن حضور دارند که به مدت هفت روز رقابت های خود را انجام خواهند داد و در پایان این مرحله دو تیم برتر گروه به دور نهایی مسابقات صعود می کنند.

تیم فوتسال زغال سنگ طبس به عنوان نماینده خراسان جنوبی در لیگ فوتسال مناطق امید کشور حضور دارد که در این مسابقات با تیم هایی از شهرستان های کاشمر، بافق، گرگان و گرمسار به مدت پنج روز رقابت خواهد کرد و در
دومین دیدار خود نیز به مصاف شهدای امام رضا(ع) گرگان می‌رود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هفده =