در تامین اقلام مورد نیاز ماه رمضان کمبودی نداریم | جذب ۲۵۰۰ تن اقلام اساسی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان کمبودی نداریم گفت: این اقلام تا اواسط هفته پیش رو وارد استان می‌شود و در واحد‌های صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس جرجانی صبح امروز با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو هزار و ۵۲۶ تن اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان برای خراسان‌جنوبی جذب شده و در راه استان است.

وی افزود: هزار و ۵۰۰ تن انواع روغن خوراکی به استان اختصاص یافته که هزار و ۲۰۰ تن آن برای مصرف مردمی و ۳۰۰ تن آن برای مصارف صنفی صنعتی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی تصریح کرد: همچنین ۵۰۰ تن شکر به قیمت هر کیلوگرم هشت هزار و ۵۰۰ تومان و ۵۰۰ تن برنج تنظیم بازار از نوع پاکستانی با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ۲۶ تن گوشت گوساله منجمد از قرار هر کیلوگرم ۸۸ هزار تومان اختصاص یافته است.

جرجانی با بیان اینکه در تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان کمبودی نداریم گفت: این اقلام تا اواسط هفته پیش رو وارد استان می‌شود و در واحد‌های صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی توزیع خواهد شد.

وی تأکید کرد: هم‌استانی‌های محترم با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی بودن بیشتر شهر‌های استان، خریدهای خود را از فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =