کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

مأموران انتظامی خراسان‌جنوبی در دو عملیات جداگانه در بازرسی از خودرو‌های عبوری بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده پژو ۴۰۵ به محض مشاهده مأموران از محل متواری شد که با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۸۲ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک و ۲۰ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مأموران در این زمینه مجموعا ۱۰۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر کشف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرشید گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

وی عنوان داشت: دیشب مأموران فرماندهی انتظامی سربیشه با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در این شهرستان، موضوع را پیگیری کرده و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی اضافه کرد: مأموران پس از شناسایی دقیق قاچاقچیان مواد مخدر یک تیم عملیاتی به محل اعزام و در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهمان سه کیسه حاوی ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و چهار متهم را دستگیر کردند.

فرشید افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و چهار متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان کردند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =