آماده‌باش بارانی تیم‌های امدادی خراسان‌جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان خراسان‌جنوبی گفت: تیم‌های امدادی تا صبح فردا نیز در استان آماده‌باش هستند تا در صورت هر گونه حادثه احتمالی در اثر بارش‌های رگباری و رعد و برق، به مردم امدادرسانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، ابوالحسن میرجلیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: امدادگران خراسان‌جنوبی، در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۴ نفر گرفتار در سیلاب و در راه‌مانده امدادرسانی کردند.

وی افزود: ۱۱۲ تیم عملیاتی شامل امدادگران هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، راهداران و پلیس راه از صبح ۲۵ فروردین در استان آماده‌باش هستند که در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۴ نفر از گرفتاران در سیلاب و در راه‌ماندگان، امدادرسانی و چهار خودرو را از مسیر‌های سیلاب‌گرفته خارج کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این تیم‌های امدادی تا صبح فردا نیز در استان آماده‌باش هستند تا در صورت هر گونه حادثه احتمالی در اثر بارش‌های رگباری و رعد و برق، به مردم امدادرسانی کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهارده =