کمک ۶۰ میلیون ریالی خیرین به خانه هلال روستای «گریمنج»

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قاین از کمک ۶۰ میلیون ریالی خیرین به خانه هلال روستای گریمنج این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قاین، جواد یوسفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: هلال‌احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان است و همواره کمک‌های خیرین و نیکوکاران استان با نهایت شفافیت و با حضور خود این عزیزان تهیه، توزیع و به دست نیازمندان واقعی می‌رسد.

وی با بیان اینکه خیرین روستای گریمنج شهرستان قاین تعدادی کالای پزشکی به ارزش ۶۰ میلیون ریال در راستای تقویت خانه‌های هلال در امر خدمات‌رسانی کمک کرده‌اند، افزود: یک دستگاه ویلچر، دستگاه تست قند و فشارخون و دیگر وسایل کمکی در امر توان‌بخشی بیماران نیازمند به خانه هلال این روستا اهدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قاین با اشاره به اینکه ظرفیت و توانایی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به نیازمندان بدون همراهی و کمک خیرین محدود است، گفت: وظیفه داریم این فرهنگ انسانی و ارزشی را ترویج دهیم و با هر توانی و در هرنقطه‌ای از کشور برای رفع و جبران نیازمندی‌های مردم تلاش کنیم.

یوسفی خاطرنشان کرد: درحال حاضر در ۳۶ نقطه روستایی و شهری شهرستان قاین با هدف افزایش تاب‌آوری جوامع در زمان حوادث و آموزش مردم خانه هلال راه‌اندازی شده است.


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =