درخشش ورزشکاران خراسان‌جنوبی در رقابت‌های کشوری

در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور «امیرآبادی‌زاده» به مدال برنز رسید و سه بازیکن طبسی به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان کشور ورزشکاران خراسان‌جنوبی خوش درخشیدند.

در ماده دو ۳۰۰۰ متر این ماراتن ملی «امیرحسین امیرآبادی‌زاده» از بیرجند با رکورد ۱۰:۰۳.۰۹  با گردن آویز نقره بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد، «شایان مرادی» از خوزستان با ۹:۵۸.۸۰ قهرمان شد و «اسماعیل جهانی» از چهارمحال‌و بختیاری با ۹:۵۹.۸۱ به نایب‌ قهرمانی رسید.

همچنین در رقابت‌های دو ۳۰۰۰ متر «ایمان اسماعیلی» از خراسان‌جنوبی با رکورد ۱۰:۱۱.۳۰ در جایگاه ششم این مسابقات قرار گرفت.

دعوت ۳ هندبالیست طبسی به اردوی تیم ملی

فدراسیون هندبال کشورمان ۳ بازیکن تیم باشگاه زغال‌سنگ طبس خراسان‌جنوبی را به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران فراخواند.

«امیرحسین مسعودنیا، امیرحسین غلام‌نژاد و امیرعباس زارع» ۳ بازیکن خوشنام و آینده‌دار تیم هندبال زغال‌سنگ طبس هستند که به پنجمین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران دعوت شده‌اند.

پنجمین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران از ۱۹ تیرماه به میزبانی شهر قزوین برگزار و ورزشکاران برتر کشور آخرین تکنیک‌ها و تاکتیک‌های روز دنیا را زیر نظر مربیان تیم ملی فرامی‌گیرند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دو =