«نجمه خدمتی» در راه المپیک توکیو

«نجمه خدمتی» برای دومین باز سیبل مسابقات تیراندازی با تفنگ‌بادی بازی‌های المپیک را در توکیو ژاپن نشانه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، بانوی تیرانداز المپیکی خراسان‌جنوبی مهیای اعزام به مسابقات بازی‌های المپیک توکیو می‌شود.

«نجمه خدمتی» سیبل رقابت رشته‌های تیراندازی تفنگ سه وضعیت زنان جهان و همچنین تفنگ میکس برترین بانوان دنیا را به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران هدف‌گیری می‌کند.

مسابقات تیراندازی در بازی‌های المپیک توکیو با حضور ۳۸۶ ورزشکار از ۱۰۰ کشور جهان از ۲ الی ۱۱ مرداد برگزار می‌شود که کاروان ایران با ترکیب «نجمه خدمتی، جواد فروغی، هانیه رستمیان، مهیار صداقت، آرمینا صادقیان و فاطمه کرم ‌زاده» ۲۶ تیرماه راهی مهم‌ترین ماراتن جهانی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از فارس؛ «نجمه خدمتی» نخستین صعود کننده ایرانی به المپیک ۲۰۲۰ در سی‌امین دوره مسابقات تیراندازی جام جهانی یونیورسیاد ۲۰۱۹ ناپل ایتالیا به عنوان پرچمدار کشورمان بود.

وی دانشجوی دانشگاه بیرجند، ۵ مدال طلا، نقره و برنز مسابقات یونیورسیاد دانشجویان در ۲۰۱۵ کره جنوبی را در کارنامه خود دارد.

بانوی ملی‌پوش خراسان‌جنوبی نشان طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ که در اینچئون کره‌جنوبی برگزار شد را نیز در کارنامه خود دارد.

خدمتی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ رکورددار فینال جوانان جهان بوده و همچنین در دومین هفته لیگ تیراندای بانوان کشور با ثبت ۶۳۲/۸ امتیاز رکورد لیگ کشور را در رشته تفنگ بادی جابجا کرد و بر سکوی نخست این ماراتن ملی ایستاد.

وی همچنین مدال نقره مسابقات تیراندازی در تفنگ خفیف بوداپست مجارستان، قهرمانی نخستین دوره مسابقات تیراندازی آنلاین بین‌المللی آسیا را طی سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ را به خود اختصاص داده است.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =