اجرای طرح شهید «سلیمانی» در بوستان‌های خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اجرای طرح شهید سلیمانی در بوستان‌های استان خبر داد و گفت: این اقدام باید به منظور آگاهی‌بخشی مردم و اطلاع از عواقب و پیامدهای تجمعات و دورهمی‌ها به‌طور ویژه انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: همه اقدامات و مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا در راستای حفظ سلامت مردم صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: در جریان مدیریت بیماری کرونا با عنایت به اینکه حفظ سلامت مردم خیلی مهم است باید درست تصمیم بگیریم و در اجرای آن‌ها نیز محکم باشیم.

استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد: در مورد بحران کرونا که طی این ۱۷ ماه تبعات فراوانی به همراه داشته و هر روز با یک سویه و شکل جدید در حال خودنمایی و تهدید جامعه است، هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

ملانوری با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم در قالب تصمیمات داخلی استان، خسارت‌ها را کاهش و از تبعات احتمالی بعدی جلوگیری کنیم، تصریح کرد: گزارش‌های کشوری نشان می‌دهند آمار ابتلا به بیماری افزایشی و متأسفانه آمار شهرهای قرمز رو به رشد است.

وی از اجرای طرح شهید سلیمانی در بوستان‌های استان خبر داد و گفت: این اقدام باید به منظور آگاهی‌بخشی مردم و اطلاع از عواقب و پیامدهای تجمعات و دورهمی‌ها به‌طور ویژه انجام شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه همه فرمانداران مکلف‌اند این موضوع را در پارک‌های شهرستان‌ها عملیاتی کنند، تصریح کرد: حضور یا ممنوعیت حضور مردم در پارک‌ها و مراکز تفریحی به تصمیماتی بستگی دارد که در کمیته امنیتی انتظامی اتخاذ می‌شود و در جلسه روز شنبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

ملانوری به وضعیت قرمز شهرستان نهبندان اشاره کرد و افزود: برای مدیریت شرایط نهبندان، بیمارستان صحرایی احداث شد تا بیماران در همان منطقه خدمات‌دهی شوند و از تسری بیماری به سایر نقاط به واسطه جابه‌جایی مبتلایان جلوگیری شود.

وی متذکر شد: بیشترین نگرانی ما از این بابت است که ناچار شویم به جهت شیوع بیماری، واحدهای صنفی را تعطیل کنیم که بدون شک این تصمیم آسیب‌هایی به همراه دارد و به واحدهای صنفی ضربه می‌زند.

استاندار خراسان‌جنوبی در پایان از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا خواست با تولید محتواهای ویژه نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در سطح جامعه اقدام نموده، خطرات گونه‌های جدید ویروس را هشدار دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =