رزمایش «مؤمنانه» موجب شکست دشمن در جبهه‌های مختلف شد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت رزمایش مؤمنانه و خواب و خیال‌های واهی دشمنان، گفت: اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه و ارائه خدمات انسانی موجب شد دشمن در جبهه بهداشت و درمان، عرصه سیاسی و محاصره اقتصادی ملت ایران شکست بخورد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در نشست اعضای قرارگاه نهضت خدمت‌رسانی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: خدمت‌گزاری به مردم دارای برکات زیادی است که با اعداد و ارقام قابل ارائه نیست.

وی تبیین کرد: در مسئله گزارش دادن اعداد و ارقام محدودیت دارد اما در کارهای خیر، الهی و انسانی اعداد و ارقام چیزی نیست که روی صفحه‌ای نوشته شود یا در جلسه‌ای گزارش شود زیرا نمی‌توان برای آن حد و حدود مشخص کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در دهه ولایت و امامت خطاب به اعضای قرارگاه نهضت خدمت‌رسانی، بیان داشت: به کاری که به صورت خدایی توسط شما انجام می‌شود اجر نامحدود عنایت می‌شود اما این کارهای خیر آثار وضعی هم دارد.

عبادی اضافه کرد: در حال حاضر به برکت اهل بیت(ع) شما در آستانه عید قربان هستید که در موضوع کمک‌های مؤمنانه حالت ویژه‌ای دارد بعد از آن نیز عید غدیر و پیشوایی امیرالمومنین علی(ع) است که دوست و دشمن نسبت به حضرت ارادات خاصی دارند، حتی دشمنان نمی‌توانند بزرگی و ویژگی‌های حضرت علی(ع) انکار کنند.

وی با اشاره به اهمیت رزمایش مؤمنانه و خواب و خیال‌های واهی دشمنان، تصریح کرد: اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه و ارائه خدمات انسانی موجب شد دشمن در جبهه بهداشت و درمان، عرصه سیاسی و محاصره اقتصادی ملت ایران شکست بخورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به تلاش‌های دشمن مبنی بر ایجاد تنش و اغتشاش در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان هر روز برای شورش‌های خیابانی، پیام‌ها و فراخوان‌هایی صادر می‌کردند و سعی در آشوب و نابسامانی در داخل کشور داشتند اما خود آن‌ها افتضاح به بار آوردند که انتخابات فرانسه با درصد مشارکت خیلی پایین نمونه بارز مفتضح شدن آن‌ها است.

عبادی اضافه کرد: در تحریم‌های ظالمانه تحمیلی دشمن توطئه‌هایی تدارک دیده بود و با ایجاد ناامیدی، فشار حداکثری را علیه ملت ما تحمیل کردند علاوه بر این‌ها ویروس کرونا هم شیوع پیدا کرد و خیلی از جایگاه‌هایی که می‌شد با مردم حرف زد تعطیل شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن خدای متعال برکت داد و انتخابات پرشور در جمهوری اسلامی و سوریه دشمن را مأیوس کرد و به خاک سیاه نشاند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =