درگذشت خبرنگار سابق خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی

«نجمه زهدی» خبرنگار پرتلاش و خستگی‌ناپذیر استان خراسان‌جنوبی و همسر آقای «احسان مداح» مدیر سابق خبرگزاری فارس استان خراسان‌جنوبی پس از یک دوره تحمل درد و رنج ناشی از بیماری سرطان در بیرجند دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، «نجمه زهدی» یکی از خبرنگاران با تجربه استان خراسان‌جنوبی بود که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان آغاز کرد و سپس با رسانه‌های متعدد از جمله خبرگزاری فارس در استان خراسان‌جنوبی همکاری کرد.

از جمله رزومه این خبرنگار پرتوان استان خراسان‌جنوبی می‌توان به فعالیت در روزنامه مهر مشرق، خبرگزاری فارس، سرپرست خبرگزاری دانشجو در استان خراسان‌جنوبی، خبرگزاری دفاع مقدس، مسئول خواهران بسیج رسانه، مجری دوره طرح ولایت، باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه ایران، حضور در اردوهای جهادی و غیره یاد کرد.

وی در یکی از گفت‌وگوهای خود با رسانه‌های استان علت ورود به حرفه خبرنگاری را جذابیت و تنوع در کار خبر عنوان کرده بود و افزود: پشتکار و روحیه مطالبه‌گری در ادامه کارم بسیار تأثیر گذاشت.

وی اضافه کرده بود: علاقه البته عامل مهمی برای ورود به یک حرفه و موفقیت در آن است اما خدمت به انقلاب و نظام از کانال فعالیت‌های رسانه‌ای هدف قلبی من بود که احساس کردم در کار مطبوعاتی می توانم به این هدف برسم.

این خبرنگار پرتوان و پرتلاش خراسان‌جنوبی سال‌ها در مسیر کمبودها و مشکلات این استان کویری قلم زده بود و می‌نوشت از حوادث تلخ و قصه‌های زیادی از محرومیت، مشکلات، گریه‌ها، فریادها.

از جمله آثار تولید شده توسط این خبرنگار در خبرگزاری فارس می‌توان به «زندگی در میان جانوران گزنده / آرزوی مادر خواب راحت فرزندانش است»، «جانمایی ایستگاه‌ اتوبوس در کنار بیمارستان بر اساس کدام نظر کارشناسی؟! »، «متقاضیان ورود به دبیرستان تیزهوشان بیرجند رو به کاهش است» و غیره اشاره کرد.

این خبرنگار پرتلاش و خستگی‌ناپذیر استان خراسان‌جنوبی و همسر آقای «احسان مداح» مدیر سابق خبرگزاری فارس در استان خراسان‌جنوبی پس از یک دوره تحمل درد و رنج ناشی از بیماری سرطان در بیرجند دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری فارس این ضایعه غم‌انگیز را به خانواده آن مرحومه و جامعه خبرنگاران استان خراسان‌جنوبی تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان صبر جمیل و برای او رحمت واسعه الهی مسألت می‌کند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =