آغاز رزمایش «کمک مؤمنانه» همزمان با دهه ولایت در خراسان‌جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از آغاز رزمایش نهضت کمک‌های مؤمنانه و خدمت‌رسانی همزمان با دهه ولایت در استان خبر داد و گفت: این مرحله از رزمایش از فردا ۲۹ تیرماه به مناسبت دهه ولایت و امامت آغاز تا ۱۲ مرداد ماه ادامه خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» ظهر امروز در نشست اعضای قرارگاه نهضت خدمت‌رسانی خراسان‌جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: اظهار داشت: رزمایش نهضت کمک‌های مؤمنانه و خدمت‌رسانی در استان خراسان‌جنوبی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرحله از رزمایش از فردا ۲۹ تیرماه به مناسبت دهه ولایت و امامت آغاز تا ۱۲ مرداد ماه ادامه خواهد داشت، بیان داشت: دهه امامت و ولایت، فرصت بسیار ارزشمندی است تا پیرو منویات رهبری، کمک مؤمنانه ترویج و گسترش پیدا کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به تشریح کمک‌های مؤمنانه در سال جاری پرداخت و مطرح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۲ هزار و ۱۸۲ بسته معیشتی، ۱۰ هزار و ۸۹۱ دست کفش و لباس، یک هزار و ۳۸۳ مورد لوازم زندگی و ۴ هزار و ۷۹۱ کارت هدیه بین نیازمندان توزیع شده است.

قاسمی همچنین از توزیع یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۷۷۳ پرس غذای گرم بهداشتی، ۴۸ هزار و ۷۲۰ قرص نان، توزیع ۸ هزار و ۱۲۳ کیلوگرم گوشت قربانی، توزیع ۵۲ هزار و ۷۲ بسته بهداشتی، توزیع ۴۵۳ مورد دارو و تجهیزات پزشکی بین افراد آسیب‌دیده از کرونا در طول سال جاری خبر داد.

وی توزیع ۱۰ عدد تبلت و وسایل کمک آموزشی، اعطای ۱۴۵ فقره تسهیلات اشتغالزایی، توزیع یک هزار و ۱۱۱ بسته لوازم‌التحریر و اعطای ۶۴۸ وام قرض‌الحسنه را از دیگر کمک‌های انجام شده در استان طی رزمایش مؤمنانه ذکر کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از آزادسازی ۶۶ زندانی جرایم غیرعمد و توزیع ۴۱۸ سری جهیزیه خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدای امسال تاکنون در رزمایش کمک‌های مؤمنانه ۱۰۳ میلیارد تومان خدمت در سطح استان به مردم نیازمند ارائه شده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 3 =