اخبار ورزشی | بانوی مچ‌انداز خراسان‌جنوبی به عضویت تیم ملی درآمد

«آرزو حسینی» در چهارمین دور از مسابقات مچ‌اندازی بانوان کشور با کسب ۲ مدال طلای این دوره از رقابت‌ها به عضویت تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام‌ ایران درآمد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، در چهارمین دوره از مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی بانوان کشور انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش‌اندام ایران ورزشکاران خراسان‌جنوبی شگفتی‌ساز شدند.

 در این ماراتن ملی «آرزو حسینی» در وزن ۶۵ کیلوگرم و «مهسا خواجه‌عبداللهی» در وزن ۸۰ کیلوگرم  به نمایندگی از خراسان‌جنوبی به مصاف برترین‌های کشور رفتند.

«آرزو حسینی» در مسابقات دست راست و دست چپ چهارمین دوره رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی بانوان کشور ۲ مدال خوش‌رنگ طلا را برای خراسان‌جنوبی به ارمغان آورد و به عضویت تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران نیز درآمد.

همچنین «مهسا خواجه‌عبداللهی» دیگر بانوی خراسان‌جنوبی در این رویداد ورزشی ملی در رقابت‌های دست راست مقام چهارم و در دست چپ با کسب مدال برنز مسابقات عنوان سوم کشور را از آن خود نمود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از فارس؛ چهارمین دوره مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی بانوان کشور از ۲۵ تیرماه به میزبانی شهر سرعین استان اردبیل آغاز و به مدت چهار روز قریب‌ بر ۷۵ ورزشکار برتر بدنسازی و پرورش‌اندام ایران به رقابت پرداختند.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =