توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در «بیرجند»

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری در شهرستان بیرجند انواع پارچه و کفش خارجی قاچاق به ارزش ۴۷۱ میلیون ریال را کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد بخشی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس مسافربری انواع پارچه قاچاق و کفش خارجی کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۷۱ میلیون ریال برآورد شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده است، تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

بخشی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 9 =