رأی بالای نمایندگان در انتخاب وزرا نشان‌دهنده وفاق مجلس با دولت است

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: رأی قاطع نمایندگان مجلس به وزرا حکایت پیشتازی اعتماد مجلس به کابینه را دارد که این رأی قاطع پیام وفاق همدلی رفاقت اتحاد بین مجلس با دولت است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس  از بیرجند، یکی از مهم‌ترین رویدادهای مهم در چند روز اخیر وزرای پیشنهادی و جلسات مختلف برای رأی اعتماد نمایندگان به وزرای دولت سیزدهم بود. اتفاقی که در چند روز گذشته به پایان رسید و همه وزرا به جز یک وزیر مورد رأی اعتماد نمایندگان مجلس قرار گرفت.

حال نمایندگان مردم خراسان‌جنوبی در مجلس شورای اسلامی این رأی اعتماد بالا را نشان از وحدت نمایندگان با دولت می‌دانند.

رأی بالای نمایندگان  نشان از وحدت بین سه قوه

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: رأی اعتماد بالای نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی نشان از وحدت است.

حسین خسروی با بیان اینکه رأی اعتماد پیام‌های مختلفی در سطح ملی دارد افزود: رأی اعتماد نمایندگان به وزرا نشان از وحدت هر سه قوه است و اینکه خدمت‌رسانی شایسته برای این مردم اصل است هر سه قوه اولویت اول را معیشت و سلامت می‌دانند.

وی گفت: همه وزرا در تمامی کمیسیون‌ها شرکت کردند جلسات مختلف برگزار شد و هم نمایندگان و هم وزرا نظرات خود را اعلام کردند که این حسن انتخاب جای تبریک دارد.

نقش برآب شدن سیاست‌های دشمنان

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: کابینه دولت سیزدهم برگرفته از نیروهای جوان با تجربه و متخصص است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم‌ به طور دقیق برنامه‌های وزرا را رصد کردند تا به بهترین نحو رأی دهند.

نخعی با بیان اینکه هر سه قوه با نمایندگان و مجلس اتفاق نظر دارند، افزود: رأی قاطع نمایندگان مجلس به وزرا حکایت پیشتازی اعتماد مجلس به کابینه را دارد که این رأی قاطع پیام وفاق همدلی  رفاقت اتحاد بین مجلس با دولت است تا برای رفع مشکلات مردم و کشور گام برداریم.

وی افزود: وحدت همدلی اتحاد مجلس و وزرا سیاست‌های غرب را بر هم زد تا نقشه‌های دشمنان بار دیگر بر آب شود.

کابینه‌ای متشکل از جوانان با تجربه و پیشکسوتان متخصص

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس هم با بیان اینکه شاکریم که دولت سیزدهم هم از چند روز گذشته کار خود را آغاز کرده است، گفت: هیأت دولت را جوانانی متخصص و پیشکسوتانی با تجربه و کاردیده تشکیل می‌دهند که به راستی نمایندگان هم با رأی بالا وزرا را انتخاب کردند.

اسحاقی افزود: ۲۷۰ جلسه در کمیسیون‌های تخصصی، ۳۰۰ جلسه خارج از مجلس، ۱۰ جلسه در صحن علنی مجلس برای بررسی صلاحیت وزرا برگزار شد که با دفاع قاطع رئیس جمهور از هیأت دولت و تأیید صلاحیت نمایندگان کار را با وحدت رویه آغاز کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 7 =