تحقق خواسته چند ساله نهبندانی‌ها/ محاسبه تعرفه برق ۳ ماه مطابق مناطق گرمسیری

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: بنابر ابلاغ شرکت توانیر از تاریخ ٢٢ تیرماه امسال، بهای برق مصرف خانگی مردم شهرستان نهبندان به مدت ٣ ماه یعنی از اول خرداد تا پایان مردادماه جزو مناطق گرمسیر منطقه ۴ محاسبه می‌شود.

مصطفی نخعی امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: اهالی شهرستان نهبندان علی‌رغم قرار داشتن در یک منطقه گرمسیر و وجود گردوخاک‌های مداوم مجبورند ۶ ماه از سال همانند تعرفه دیگر مناطق از وسایل سرمایشی استفاده کنند.

وی بیان داشت: اهالی این منطقه از خراسان‌جنوبی به دلیل گرمای شدید و وزش گرد و خاک و توفان، لوازم سرمایشی خود را از اواخر اسفند تا اواخر شهریور روشن می‌کنند که این مهم هزینه‌های زیادی را متحمل این شهروندان می‌کند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص اعمال تعرفه گرمسیری برای این نقطه از استان، مطرح کرد: خوشبختانه خواسته به حق مردم نهبندان در خصوص تعرفه گرمسیری ماه‌های گرم سال در وزارت نیرو مورد تأیید و در نشست هیأت دولت به تصویب رسید.

نخعی از ابلاغ اجرای تعرفه برق گرمسیری به مصارف خانگی شهرستان نهبندان از سوی شرکت توانیر به توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی  خبر داد و گفت:  شهرستان نهبندان جزو مناطق گرمسیر ۴ شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: بنابر ابلاغ شرکت توانیر از تاریخ ٢٢ تیرماه امسال، بهای برق مصرف خانگی مردم شهرستان نهبندان به مدت ٣ ماه یعنی از اول خرداد تا پایان مردادماه جزو مناطق گرمسیر منطقه ۴ محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 3 =