۲ فوتی جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی/۲۴ بیمار شناسایی شد

معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از فوت دو نفر در استان بر اثر کرونا خبر داد و گفت: مجموع کل فوتی های ناشی از ویروس در استان به ۱۱۴۶ نفر رسیده است.

کامبیز مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۶ هزار و ۷ آزمایش در خراسان‌جنوبی انجام شده که از این تعداد ۳۱ هزار و ۳۸۳ مورد مثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۳ آزمایش کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۲۴ مورد مثبت بوده است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه از موارد مثبت ۱۳ بیمار بستری و ۱۱ مورد سرپایی بوده است، ادامه‌داد: در حال حاضر ۱۸۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های خراسان‌جنوبی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۸۳ نفر به کرونا اثبات شده است.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس، ۹ مورد از بیرجند، از شهرستان‌های سربیشه و درمیان هرکدام دو مورد، از شهرستان‌های زیرکوه، قاینات و نهبندان هرکدام یک مورد و  از طبس ۸ مورد جدید شناسایی شد.

مهدی زاده افزود: همچنین از ۴۷۰ تست سریع  ۹۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۴ نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۴ نفر از آنها وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از فوت دو مورد جدید در استان خبر داد و گفت: مجموع کل فوتی های ناشی از ویروس در استان به ۱۱۴۶ مورد رسیده است. ‌

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 10 =