امحای ۶ تن موادمخدر در بیرجند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار “ناصر فرشید” امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تاکنون بیش از ۷۳ تن انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده که ۲ تن مربوط به هفته اخیر بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از افزایش ۴۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان و عوامل مرتبط با توزیع مواد مخدر در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: توقیف خودروهای حامل مواد مخدر نیز ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های مقابله‌کننده با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و اعتیاد به‌صورت ۲۴ ساعت با روحیه جهادی و شهادت‌طلبانه در جهت حفظ و سلامت جامعه قدم بر می‌دارند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۴۴ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد و در این کشفیات مواد مخدر صنعتی را داشتیم که از مرزهای شرقی به قصد انتقال به مرکز کشور وارد خراسان جنوبی شد.

وی گفت: از حمایت همه مسوولان استان به‌ویژه استاندار، معاونان استاندار، اعضای شورای تامین، مقامات قضایی و در شهرستان‌ها از فرمانداران، اعضای شورای تامین و همه کسانی که با خلوص نیت و صادقانه در جهت حفظ آرامش و سلامت جامعه تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =