حمل ۳۱۳۵ تن کالا در خراسان‌جنوبی/ خللی در جابجایی کالا‌ها نداشتیم

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حاجی‌رسول سالاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال ۳ هزار و ۱۳۵ تن کالا با ۱۸۴ هزار و ۷۴ سفر باری توسط ناوگان باری در این استان حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵.۷۶ درصدی در تناژ کالا را نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: ۷۱ شرکت حمل و نقل داخلی استان کالا‌های این مدت را جابجا کرده‌اند که محصولاتی نظیر انواع سیمان، سنگ، خاک معدنی و انواع کاشی عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت بوده است.

سرپرست اداره حمل و نقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا با تلاش فعالان عرصه حمل کالا در استان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکنون خللی در جابجایی کالا‌های مصرفی و اساسی مردم به وجود نیامده است.

سالاری با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری ۵۸ فقره کارت هوشمند رانندگان و ۱۱ فقره کارت هوشمند ناوگان باری صادر شده است، مطرح کرد: براساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر به صورت غیر حضوری تمدید می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۱شرکت حمل و نقل داخلی فعال کالا، ۹ هزار و ۴۱۹ راننده، ۴ هزار و ۶۶۹ ناوگان باری، ۳ پایانه بار در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =