۶۹۲ هزار دُز واکسن کرونا در استان خراسان‌جنوبی تزریق‌ شد

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به سرعت گرفتن واکسیناسیون و ثبت رکورد در تزریق واکسن اظهار داشت: خوشبختانه سبد متنوعی از واکسن‌های کرونا در استان را داریم.

وی با بیان اینکه تا کنون ۶۹۲ هزار و ۸۷۰ نفر در استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: از این تعداد ۴۶۲ هزار و ۱۲۵ نفر دوز اول و ۲۳۰ هزار و ۷۴۵ نفر هر دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند.

به گفته وی طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۰ هزار و ۲۹۱ نفر برای تزریق واکسن اقدام و آن را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان گفت: ۱۱۷ بیمار کرونایی در استان با انجام ۵۴۸ تست کرونا شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۷۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، عنوان کرد: ۷۰ بیمار کرونایی نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و حال ۳ نفر از بیماران نیز وخیم است.

به گفته وی ۱۵ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در بیمارستان‌ها بستری و ۴۶ نفر به صورت سرپایی خدمات لازم را دریافت کرده‌اند.

دهقانی از فوت یک بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و افزود: شمار فوتی‌های کرونا در استان به یک هزار و ۱۷۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =