خدمت به محرومان آرمان انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۴ مهر) در دیدار با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ضمن عرض تبریک سالروز انتقال امامت و ولایت به حضرت بقیه الله(عجل الله) اظهار داشت: امام راحل می فرمودند: «اگر به من بگویند خدمتگزار، بهتر‏‎ ‎‏از این است که بگویند رهبر. رهبری مطرح نیست، خدمتگزاری مطرح است. اسلام، ما‏‎ ‎‏را موظف کرده که خدمت بکنیم».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به خدمتگزاری به مردم محروم افتخار می‌کردند و همواره بر سیره انبیاء الهی در فکر مستمندان بود، گفت: آرمان انقلاب اسلامی خدمت به محرومان است و هر چه از این فاصله داریم به همان اندازه از انقلاب فاصله داریم.

وی بیان کرد: همانگونه که می دانید در عراق امام(ره) برای خانواده ای مستمند عطیه ای عنایت کردند که به آنها برسانند، فردا صبح که می بایست این کار را انجام دهند، رسانه ها اعلام کردند که آقا مصطفی شهید شدند، همه خدمت امام(ره) رسیدیم چرا که فرزندی از امام(ره) شهید شده بود که همه علمای دیگر و حتی خود امام(ره) به عنوان امید آینده امت تعبیر کرده بود. راوی نقل می کند «بعد از اینکه خدمت امام (ره) رسیدیم، ایشان من را صدا زدند گفتند، آن عطیه را رساندی؟! من گفتم بعد از شنیدن این خبر همه چیز را فراموش کردم، اما ایشان گفتند شما برو کارت را انجام بده» سیره و روش امام خمینی(ره) این گونه است، لذا باید نسبت به رسیدن به این سیره فاصله را کم کرد.

گفتنی است؛ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز (شنبه) به خراسان جنوبی سفر کرده و آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی، دیدار با مسئولان استان، بازدید و افتتاح طرح‌های مسکن روستایی از برنامه های این سفر است.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =