رایزنی‌ها برای رفع موانع از مسیر فعالیت هلدینگ معدنی زرین

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری در راستای اهداف و سیاست‌های ستاد توسعه خاوران  با مدیر عامل هلدینگ معدنی زرین دیدار و مشکلات این حوزه را پیگیری کرد.

بررسی نحوه سرمایه‌گذاری این هلدینگ و واکاوی مشکلات شرکت‌های تابعه این مجموعه اقتصادی در استان از جمله محورهای گفت‌وگوها در این نشست بود.

شرکت‌های تابعه این هلدینگ بر روی ۱۸ محدوده معدنی استان خراسان‌جنوبی در حال فعالیت هستند و گروه صنعتی معدنی زرین با ظرفیت تولید ۱.۲ میلیون تن کنسانتره سرب و روی در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده کنسانتره در کشور است.

این هلدینگ به عنوان بهترین صادر کننده ملی و استانی، مؤسس بزرگترین پژوهشکده تحقیق و توسعه سرب و روی با ۲۷ فقره ثبت اختراع است و موفق به کسب جوایز مختلف کسب و کار صادراتی، پژوهشی، بهره‌وری، مدیریت داخلی و بین‌المللی، تولیدکننده شمش روی High Grade ۹۹.۹۸%، شمش روی High Grade ۹۹.۹۹ % Special و  شمش سرب تصفیه شده اولیه ۹۹.۹۹% شده است.

افزایش ظرفیت تولید با یافتن منابع جدید سرمایه‌گذاری خارجی و تکمیل زنجیره تولید سرب و روی و تنوع مواد معدنی جدید از جمله برنامه‌های این هلدینگ برای آینده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 17 =