خراسان‌جنوبی فاتح مسابقات قهرمانی دو ومیدانی منطقه ۶ بانوان کشور شد

رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: پرونده مسابقات قهرمانی دو و میدانی نونهالان منطقه ۶ کشور به میزبانی خراسان‌جنوبی در استادیوم ۱۵ هزارنفری غدیر بیرجند با معرفی برترین‌های رقابت‌ها بسته شد.

وی افزود: این ماراتن منطقه‌ای در ۱۱ ماده با شرکت نخبه‌های دو ومیدانی‌کار استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی و کرمان‌ برگزار شد.  

نایب‌ رئیس بانوان هیأت دو ومیدانی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در ماده دو ۱۰۰ متر با مانع ملیکا‌ اسدالهی برسکوی‌ قهرمانی ایستاد و عالیه نعمتیان نایب قهرمان شد و در دو ۱۰۰ متر نیز نگین جمالی، مهلا کام‌جو و سمانه بمپوری حائز رتبه برتر شدند.

رحمانی گفت: در دو ۴۰۰ متر فاطمه طهماسبی، مائده کشتکار و زهرا تنگی‌زهی‌ زودتر از همه‌ به خط پایان رسیدند و در دوی ۱۵۰۰ متر نیز زهر سارانی مقام اول را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: در دو ۳۵۰۰ متر مرضیه عباسی از خراسان‌جنوبی سکوی نخست را به‌دست آورد و در ماده پرتاب وزنه یاسمین دکالی از سیستان و بلوچستان قهرمان شد.

نایب‌ رئیس بانوان هیأت دو و میدانی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در ماده پرتاب دیسک زهرا مرادی، مهسا علیرضایی و فاطمه‌سادات نوروزی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و در پرش ارتفاع بهناز عمرانی به قهرمانی رسید.

رحمانی ادامه داد: در ماده پرتاب نیزه معصومی گمشادزهی، نسترن ایمانی و ام‌‌بتول آسال حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در ماده پرش طول مائده سلاجقه، مرضیه قاسمی‌نیا و برزگر مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش تیمی مسابقات قهرمانی دو و میدانی نونهالان منطقه شش کشور
خراسان‌جنوبی با کسب ۳ نشان طلا، ۳ مدال‌ نقره و یک مدال برنز بر سکوی نخست قرار گرفت، تیم کرمان با کسب ۲ مدال طلا و ۳ نشان نقره نایب قهرمان شد و تیم‌ سیستان و بلوچستان با کسب یک نشان طلا و ۵ مدال برنز به مقام سوم رقابت‌ها دست یافت.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + دوازده =