طرح تاکسی «کتاب انقلاب» در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از فردوس، «حجت‌الاسلام حسن آزاد» رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین‌بار طرح تاکسی«کتاب انقلاب» در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد.

وی افزود: این طرح در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در اوقات فراغت مسافران در طول روز و معرفی کتاب‌ها و منابع کتابخانه‌ای با موضوع انقلاب اسلامی و چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی، جهت ترغیب مسافران به عضویت در کتابخانه  اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس با اشاره به توزیع بروشور کتاب‌های انقلاب و سیره شهدا در بین مسافران تصریح کرد: کتابخانه شیخ مفید اسلامیه، شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامیه در این طرح مشارکت دارند.

آزاد  گفت: در این طرح تعداد  ۲۰ عنوان کتاب و ۱۰ نشریه با موضوع انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر در یک جعبه طراحی شده در صندلی اتومبیل در اختیار رانندگان تاکسی قرار گرفته تا در مدت ۱۰ روز با مسؤولیت رانندگان به مسافران با مسیرهای  طولانی در سطح شهرستان و حومه  داده شده و در همان مسیر مطالعه شود.

وی ادامه داد: طرح تاکسی کتاب انقلاب بعد از ایام الله دهه فجر و در طول سال با کتب و نشریات و موضوعات متنوع ادامه می‌یابد.

 انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =