صدور ۳۱۵ هزار برگ نامه کالا در خراسان‌‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، «حاجی‌رسول سالاری» رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش‌از پنج ممیز ۴۱۳  هزارتن کالا توسط ۷۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان جابه جا شده است.

وی با اشاره به صدور ۳۱۵ هزار برگ نامه کالا در خراسان‌جنوبی افزود: بیشترین کالای جابه جا شده در شهرستان‌های بیرجند، طبس و قاینات بوده است.

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از کالاهای جابه جا شده سیمان و مواد معدنی خبر داد و گفت: حمل کالا مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان است.

سالاری با اشاره به ۷۱ شرکت حمل و نقل کالا در خراسان‌جنوبی با ۴ هزار ۸۱۰ دستگاه ناوگان باری تصریح کرد: ۹ هزار و  ۵۳۶ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعال هستند.

وی یادآور شد: نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =