شکوه فجر انقلاب در خراسان‌جنوبی / جشن ملی صلابت و اقتدار ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب  شکوهمند اسلامی ایران٬  مردم ولایتمدار خراسان جنوبی در ۱۱ شهرستان،  راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  را به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی در سراسر استان برگزار کردند.

به  دلیل شیوع گسترده سویه ویروس امیکرون و به منظور حفظ و صیانت از سلامت عمومی و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی، با حضور تمامی اقشار و صنوف مختلف مردمی در تمام شهرهای استان خراسان جنوبی برگزار شد.

علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری،  با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و سازمان فضای مجازی سراج راهپیمایی مجازی یوم الله ۲۲ بهمن به آدرس اینترنتی www.bahman1400.ir  طراحی گردیده تا امکان حضور  در مراسم امسال از طریق فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم وجود داشته باشد.

تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روزهایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان، در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوست.

یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن تلألو یافت و جان های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.

در چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن و بهره مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم و تبعیت از ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رکن رکین و اصل غیرقابل انکار در مسیر استمرار این حرکت الهی خواهد بود.

راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر بیرجند ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ بهمن از میدان قدس در بلوار پاسداران آغاز و پس از پیمودن بلوار پاسداران، بلوار پیامبر اعظم(ص)تا میدان نماز(مصلی نماز جمعه) ادامه  دارد و در محل مصلی نماز جمعه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراسم با سخنرانی قناعت، استاندار معزز خراسان جنوبی و قرائت قطعنامه  و اقامه نماز دشمن شکن جمعه پایان خواهد یافت.      

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =