نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان جنوبی از مردم قدردانی کردند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در این پیام با برشمردن فرازی از بیانات مقام معظم رهبری که “یکی از بزرگترین فرصت‌های ما، همراهی مردم ما و جوان‌های ما با نظام و هدف‌های نظام و امام بزرگوار است” افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به پشتوانه همراهی و همگامی ملت فهیم، ولایتمدار، مؤمن و وطن‌پرست طلوع کرد و با تکیه بر این پشتیبانی‌های همیشگی، روز به روز بالنده‌تر و مستحکم‌تر شد، امروز و در چهل و سومین سالروز تولد خود، باز هم به مردمی می‌بالد که با به نمایش گذاشتن جلوه‌هایی چشم‌نواز از حضور و اتحاد خود، یک بار دیگر خار چشم دشمنان شده و خباثت‌ها و دسیسه‌های کوردلان را بی‌اثر نمودند.

وی اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال که در این دیار، بنا به سیاست‌های ستاد مقابله با کرونا به تبعیت از جای جای ایران اسلامی به اشکال مختلف برگزار شد، اگرچه با محدودیت‌هایی همراه بود اما باری دیگر صحنه‌هایی باشکوه از بصیرت مردمانی را به تصویر کشید که همواره نور چشم نظامند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: مردمان غیور و فرهیخته‌ای که در گام دوم انقلاب نیز از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری (حفظه الله) دست نخواهند کشید تا جهانیان بدانند تا ایرانی جان در بدن دارد، با تبعیت از فرامین مقتدای جهان اسلام، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ذره‌ای از خاک پاک میهن را به بیگانه نخواهد سپرد و هرگز اجازه نخواهد داد، نقشه‌های شوم دشمنان برای از هم پاشیدن همبستگی و اتحادشان راه به جایی برد.

وی بیان کرد: اینجانب ضمن تقدیر از حضور پرشور و شعور و با بصیرت ملت عزیز میهن به‌ویژه مردم استان خراسان جنوبی در مراسم گرامیداشت جشن انقلاب، از همه دست‌اندرکاران برپایی مراسم جشن و سرور این ایام تقدیر نموده و دوام توفیق همگان را در سایه الطاف حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند جلِّ و علی خواستارم. امید که در ادامه راه و تا ظهور انقلاب سراسر نور حضرت حجت (عج) نیز همواره از رهروان واقعی امام خمینی (ره) و شهدای عزیز انقلاب باشیم.

همچنین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: با تبریک ایام ولادت با سعادت مولی متقیان امام علی (علیه السلام)، بار دیگر حضور پرشکوه مردم انقلابی و شریف استان خراسان جنوبی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال که با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، متفاوت‌تر از هر سال و به‌صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد، صحنه‌ی تاریخی از ایمان، بصیرت، ولایت‌پذیری و ظلم‌ستیزی را خلق کردند.

وی اظهار داشت: اینجانب ضمن تبریک این حماسه بزرگ، از حضور پرشور و تماشایی تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان خراسان جنوبی که در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور بصیرت‌گونه خود در لبیک به ندای حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند متعال برای مردم شریف استان و همه دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های دهه فجر سلامتی و سعادت را مسألت دارم.

ستاد گرامیداشت دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم بـا صدور اطلاعیه‌ای از حضور پرشور مردم در بزرگداشت جشن ملی ۱۴۰۰ و راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی برآمده از خواست و اراده مردم است که در گذرگاه‌های مختلف تاریخی با پشتوانه عظیم مردمی، استوار و بالنده، نقش‌آفرینی کرده و مسیر پرافتخار خود را با وجود دشمنی و دسیسه‌های فراوان با قدرت و اقتدار طی نموده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به شیوه خودرویی خانوادگی و موتوری، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و استان خراسان جنوبی بود که با حضور پرشور و لحظه‌شناسی مردم با بصیرت این دیار به وقوع پیوست.

مردم ولایتمدار و انقلابی خراسان جنوبی امروز علیرغم محدودیت‌های موجود ناشی از شیوع ویروس اُمیکرون با خلاقیت و بالندگی، صحنه‌هایی بدیع از آرمان‌گرایی و انقلابی‌گری خود را در گام دوم انقلاب خلق کردند و با رقم زدن ۲۲ بهمن ماندگار و تماشایی‌تر از قبل و تبلور عینی شعار «جشن ملی ۱۴۰۰» بار دیگر پایبندی به ارزش‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای عظیم‌الشان امت اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از حضور آگاهانه، پرشور و حماسی مردم متدین، بصیر و لحظه‌شناس خراسان جنوبی از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که با درک درست و حضور در صحنه، در عین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شکل خودرویی خانوادگی و موتوری، منجر به خلق حماسه ماندگاری دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی شدند، تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاس و امتنان خود را از این مردم عزیز و فهیم، فجرباوران و فجریاوران اعلام می‌دارد.

این ستاد از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم به‌ویژه نیروهای خدوم نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رسـانه ملی که با انعکاس مناسب راهپیمایی بزرگ یوم‌ الله ۲۲ بهمن، طراوت و شادابی و عظمت این حماسه ملی را در جای جای استان به تصویر کشیده و خرسندی شیفتگان انقلاب اسلامی را در سراسر جهان موجب شدند، تشکر کرد.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + چهارده =