اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی برای ۸۲۰ هزار فرهنگی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی، نماینده مردم شهرستان های فردوس،طبس،سرایان و بشرویه، امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح رتبه‌بندی برای بیش از ۸۲۰ هزار فرهنگی اجرایی  و تعداد کمی از دایره قانون خارج شده‌اند که مجلس تلاش می‌کند این معلمان نیز مشمول این قانون شوند.

وی افزود: برخی از معلمان از جمله مشمولان طرح مهرآفرین و معلمان مامور به خدمت در دستگاه‌های دیگر از این رتبه‌بندی خارج شده‌ که بعضی این از معلمان سابقه‌ای بیش از ۱۰ سال دارند.

حجت الاسلام نصیرایی اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان را اقدامی بزرگ دانست و گفت: این طرح بعد از ۱۰ سال چشم‌انتظاری معلمان با اهتمام مجلس و دولت انقلابی قانونی و اجرایی شد.

نماینده مردم شهرستان های فردوس،طبس،سرایان و بشرویه افزود: دولت سیزدهم نیز با طرح گفتمان انقلاب و با وجود فشار‌های فراوان اقتصادی در اجرای این قانون و تحقق رتبه‌بندی معلمان با مجلس همکاری کرد.

وی دستاورد‌های علمی، نظامی و امنیتی را نتیجه تفکر انقلابی برشمرد و گفت: امروز ابرقدرت‌ها جرأت ندارند که در موضوعات نظامی با ایران رو در رو شوند. اگر همین تفکر در حوزه اقتصاد، معیشت و مدیریت عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی حاکم شود، آثار آن در جامعه محسوس خواهد بود.

انتهای پیام/۴۹۰۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 10 =